استر موزیک

تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

عینک های واقعیت مجازی این روزها تکنولوژی آشنایی در بین جوانان تبدیل شده است فناوری جدیدی که شاید بیشتر صنعت گیمینگ را هدف قرار داده اما در زمینه تحقیقاتی نیز استفاده های فراوان دارد. گیم های جذاب به صورت ۳۶۰ درجه و سه بعدی به بهمراه دسته های بازی حرکتی جذابیت دوچندان به این فناوری نو پا میدهد. این جذابیت بالا به همراه هزینه بالای خرید تجهیزات برای کاربر خانگی (‌هزینه بالای ۷ میلیون تومان در کمترین حالت) باعث میشود که کاربران خانگی برای انجام بازی های واقعیت مجازی به غرفه های راه اندازی شده یا گیم نت های مجهر مراجعه کنند. با توجه به هزینه مورد نیاز برای راه اندازی این غرفه ها و همچنین درامد مناسب با توجه به استقبال خوب این شغل را به یکی از شغل های پردرامد با توجه به سرمایه گذاری اندک تبدیل کرده است.

مواردی که برای راه اندازی یک غرفه یا گیم نت واقعیت مجازی نیاز دارید: 

هدست واقعیت مجازی

برای راه اندازی غرفه واقعیت مجازی شما نیاز به یک هدست با کیفیت بالا دارید که میتوانید از هدست های موجود دربازار یکی را انتخاب کنید. از پیشنهاد های ما می توان به خرید عینک HTC VIVE  و خرید oculus rift cv1 و oculus dk2 اشاره کرد که قیمتی بین ۳ تا ۵ میلیون دارند. اگر قصد راه اندازی گیم نت دارید پیشنهاد ما استفاده از هدست htc vive می باشد که خرید دو عدد از آن باعث جذب بیشتر مخاطبان برای انجام بازی های چند نفره و آنلاین می شود که البته در این صورت شما باید هزینه خرید بازی های اورجینال را هم در نظر بگیرید چون برای انجام اکثر بازی ها به صورت آنلاین استفاده از نسخه کرک شده بازی ها امکان پذیر نمی باشد.

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر گیمینگ مخصوص که نیاز به سخت افزار مناسب برای اجرای بازی های واقعیت مجازی دارد یکی از موارد مهم و هزینه بر برای راه اندازی غرفه های واقعیت مجازی می باشد. هر سه عینک معرفی شده در بالا به حداقل سیستمی با کارت گرافیک 1060 gtx  و سی پی یو حداقلی corei5 نیاز دارند پس اگر سیستم قوی گیمینگ در اختیار ندارید هزینه خرید چنین کامپیوتری بین ۴ تا ۸ میلیون تومان براورد میشود. 

هزینه دکور ، میز و ...

هزینه ساخت دکور و جایگاه مورد نیاز برای بازی را نیز باید در نظر داشته باشید که برای شما بین ۱ تا ۵ میلیون آب میخورد که البته همه چیز به بودجه و مکان شما بستگی دارد. در صورتی که از هدست dk2  برای نمایش دموها و فیلم های هیجان انگیز استفاده میکنید حتما استند واقعیت مجازی را نیز در نظر داشته باشید که افراد را در هنگام تماشا در جای خود نگه داشته و مانع از افتادن آنها میشود. البته استند برای دو مدل دیگر کارایی آنچنانی ندارد و باعث کاهش حرکت فرد در بازی های حرکتی میشود.

 

هزینه اجاره مغازه یا محل غرفه

برای راه اندازی غرفه شما نیاز به مکانی پر رفت آمد در پارک ها، شهربازی ها یا مراکز تفریحی دارید اگر هم قصد راه اندازی گیم نت را دارید نیاز به اجاره مغازه خواهید داشت که مطمئنا هرچقدر به مراکز شلوغ شهر نزدیکتر باشد درامد بیشتر در مقابل اجاره بالاتر خواهید داشت.


بازدید : 7055 | تاریخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت : 14:49 |

نویسنده :

نظرات()

شاید شما هم کلمه ی ساندویچ پانل به گوشتان خورده باشد و این سوال برایتان پیش آمده که ساندویچ پانل چیست ؟ در این مقاله ای اشاره ای می کنیم به ساندویچ پانل و انواع آن که شرکت ماموت گروپ به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید و نصب ساندویچ پانل آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشد .

ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل کمپوزیت آلومینیوم (ACP) همچنین مصالح کامپوزیتی آلومینیومی از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده‌است که از دو طرف به دو لایه محدود شده‌است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند ،نمونه ای از ورق کامپوزیت است قدرت و سبک این تکنولوژی باعث محبوبیت و گسترش آن می شود .

 

مزایای استفاده ساندویچ پانل

نوعی از مصالح ساختمانی نوین بوده که از چند لایه مرکب ساخته شده است. مزایای فراوان آن نسبت به مصالح سنتی سبب محبوبیت کاربرد این نوع برای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها شده است.

عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی و صوتی
مقاوم بودن در برابر زلزله
صرفه جویی در هزینه

ضخامت و نوع آن بر اساس نوع کاربرد آن متفاوت است.برخی از موارد پر کاربرد عبارتند از جمله :

ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوار و سقف های کارخانجات و ساختمان های صنعتی
ساختمان های مسکونی و ویلایی
اتاق پیش ساخته و اضافه بنا در محوطه، تراس و پشت بام
ساخت انواع سوله و انبار

 

پلی کربنات

پلی کربنات ماده ای سـبک وزن اسـت که در صـنعت ســــاختمان به منظور کاهش هزینه مورد اسـتفاده قرار می گیرد. پلی کربنات به شکل تک لایه موجدار و یا به صورت دو یا سه جداره استفاده میشود. انعطاف پذیری، شعاع خمش بالا، شفافیت، مقاومت بالا در برابر ضربات از جمله تگرگ، اشتعال پذیری کمتر و از همه مهمتر کاهش اتلاف انرژی از طریق این ورقها از ویژگی های این محصول می باشد.

انواع پلی کربنات :

پلی کربنات سقفی

پلی کربنات سقفی جهت پوشش سقف مکان هایی از جمله حیاط خلوت، نورگیر سوله، گلخانه ها، پوشش سقف استخر و سقف پارکینگ اتومبیل به کار می رود. مقاومت بالای این ورق ها تا حدی بوده که از آنها به عنوان ورق های نشکن نیز نام برده می شود.

 

پلی کربنات دیواری

پلی کربنات دیواری علاوه بر وزن کم و ثبات رنگ دارای مقاومت بسیار بالا می باشد که در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، خطرات ناشی از آن را به حداقل می رساند. استفاده و نصب ورق ها بسیار آسان است. ضخامت بالای ان ها باعث مقاومت در برابر اصابت گلوله نیز می باشد .

اسکلت‌ فلزی

اسکلت‌ فلزی هر ساختمان ترکیبی از اعضای جدا از هم است که این اعضا باید به طریق مناسبی به یکدیگر متصل شوند در واقع اتصالات در ساختمان‌ اسکلت فلزی شامل اتصالات مختلف است (نظیر تیر به ستون و ستون به فونداسیون و سایر اجزا به یکدیگر) اتصالات شامل عناصر اتصال دهنده (ورق‌ها، قطعات تقویتی، ورق‌های اتصال در گره، نبشی‌ها ولچک‌های اتصال) اطلاق می‌شود. ابعاد اتصال اسکلت‌فلزی باید طوری طراحی شود که تنش موجود محاسبه شده بر مبنای تحلیل سازه برای بارهای موثر و درصدی از مقاومت اعضای متصل شونده از تنش مجاز مورد نظر کم‌تر گردد.


بازدید : 1995 | تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1396 ساعت : 4:6 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Ali Ramezani & Mohammad Baghyari Called Salamati


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1598 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Amir Hosein Fallah Called Eshgham


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1519 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Ali Ramezani & Mostafa Sh Called Chehelom


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1622 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Ali Ramezani Called Zendegi Ali


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1550 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

دانلود آهنگ جدید امیر حسین فلاح به نام بابا جون

Download New Song By Amir Hosein Fallah Called Baba Joon

( ویژه ماه محرم و ایام سوگواری )


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1489 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید..
Download New Song By Mostafa SH & Ghasem Noroozi Called Lanat


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1722 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

دانلود آهنگ جدید علی رمضانی به نام آقام حسین جان

Download New Song By Ali Ramezani Called Agham Hosein Jaan

( ویژه ماه محرم و ایام سوگواری )

 


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1523 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Syed Called To Bakhti


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1488 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Ayda Abdolahi Called Rooze Sard

موزیک:علی رمضانی


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1557 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...
Download New Song By Ali Ramezani & Mohammad Baghyari Called Delhore 2

تنظیم:محمد پارسا


علی رمضانی سلطان دیس لاو]]>
بازدید : 1544 | تاریخ : 1 بهمن 1396 ساعت : 3:27 |

نویسنده :

نظرات()

تصویر مرتبط

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام یار


بازدید : 1891 | تاریخ : دو شنبه 25 دی 1396 ساعت : 11:35 |

نویسنده :

نظرات()

نتیجه تصویری برای اهنگ و موزیک

آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه آهنگ جدید موزیک افشار بنام همه چی داره میچرخه


بازدید : 1873 | تاریخ : دو شنبه 25 دی 1396 ساعت : 11:34 |

نویسنده :

نظرات()

نتیجه تصویری برای اهنگ و موزیک

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام تو بخند


بازدید : 1944 | تاریخ : دو شنبه 25 دی 1396 ساعت : 11:34 |

نویسنده :

نظرات()

تعداد صفحات : 55
طراحی قالب وردپرس
انجام پایان نامه
طراحی بنر حرفه ای
بانک اطلاعات هتل
دانلود فیلم هندی
دانلود آهنگ رپ
تهران موزیک
پایان نامه های ارشد
درج آگهی رایگان
باران چت
ناز چت
چت روم فارسی
ققنوس چت
rhinoplasty iran
پوستر دیواری
پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مرجع دانلود پایان نامه های ارشد پایان نامه های ایران داک مقاله و پایان نامه ارشد پایان نامه ها دانلود پایان نامه ارشد مرجع دانلود پایان نامه های ارشد رشته عمران دانلود فایل پایان نامه 
سایت دانلود پایان نامه پایان نامه ارشد پایان نامه مدیریت پایان نامه کارشناسی گل و گیاه سرویس وبلاگدهی وردپرس درج بک لینک دائمی رایگان پایان نامه برق پایان نامه رایگان بهار فایل پایان نامه ارشد روانشناسی ارشد فایل
اصیل فایل دانلود پایان نامه ارشد دانلود پایان نامه ارشد همه رشته ها دانلود نمونه سوال دکتری پایان نامه ارشد حقوق پایان نامه پایان نامه شیمی پایان نامه عمران پایان نامه کامپیوتر پایان نامه اقتصاد پایان نامه پایان نامه ارشد صنایع
پایان نامه زبان پایان نامه ارشد پایان نامه کشاوری پایان نامه تاریخ پایان نامه های ارشد فروش آنلاین نهال پایان نامه حقوق

دانلود اهنگ شاد دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهی خرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریز کانکس مسکونی ارزان ثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئین سایت طراحی ازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجی دانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانی عکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خواب قیمت مسکن دعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن دار دانلود نرم افزار اندروید 2017 بای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی |ساخت وبلاگ |اواکس بلاگ |خرید بک لینک| رپورتاژ آگهیدانلود موزیک ایرانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی